Paradise!!

Aloha,

photo (2)

Bij het hotel ontbijt je niet binnen aan een tafel. Nee. Je krijgt een picknick tas, dan loop je door het buffet, pak je wat je wilt, en kan je aan het zwembad zitten of op het strand gaat zitten. Dat was dus heerlijk want dan had je dus een schitterend uitzicht.

Terwijl Lauri en ik terug liepen kwamen we dus Paige en Patricia tegen, dat was wel heel erg  leuk. De wereld is klein hè?

Daarna gingen we naar het strand om te gaan varen en te surfen maar omdat het regende hadden we maar besloten om te gaan winkelen.

13 - 2

Voor het winkelen gingen Lea, Izzy en ik wat eten op Waikiki Beach en hebben we een hotel gevonden die geen dak heeft, en een waterval in het midden heeft met een Starbucks. De perfecte hawaii’se plek om koffie te drinken.

Na dat hotel zijn we op Waikiki gaan lopen en hebben we gewinkeld. Gestopt bij de: international market. Is een markt met allemaal kleine hawaii’se tentjes met spullen. Leuke prul spullen.
Om 4 uur naar het winkel centrum gegaan, en daar zijn we opgesplitst in groepen. Ik met Lauri, Lea, Izzy en Anna gegaan en toen rond gelopen. Eerst Starbucks, en daar heb ik dus ook mijn eerste Caramel Frapucino gedronken, het is koude koffie en in Wisconsin drink ik dat niet, veels te koud!

Daarna zijn we even gestopt bij een Louis Vuitton store, waarom..? Omdat ik wilde dansen in die winkel, en dat deden we dus ook, naar binnen gegaan, gedanst en weg gelopen. Dat hebben we dus bij verschillende winkels gedaan. Lauri en ik begonnen uiteindelijk ook te dansen buiten een winkel wanneer we moesten wachten, mensen vonden dat wel heel…. interessant.

Na het winkelen hebben we bij Bubba Gump gegeten. Een restaurant die beroemd is door de film: Forrest Gump.13 - 1 ‘Onze tafel’ en met ‘onze’ bedoel ik ‘mijn’ groepje:

Lauri
Anna (Noorwegen)
Lea (Duitsland)
Izzy (Duitsland)

hadden wij dus een hele leuke serveerster. Hebben we dus na het avond eten, een briefje geschreven met het volgende,

To Deandra,
Thank you for your good service and good food. You’re awesome.
From: Anna, Lea, Lauri, Daniel & Izzy.

photo (3)En met 5 dollar, we hoefden geen tip achter te laten, was ons niet verteld. Maar wij mochten haar heel erg, dus daarom!

Na het winkelen terug naar het hotel en toen zijn we rond gaan lopen op Waikiki Beach.
Waikiki Beach is net zoals in de films, het is een paradise. Heel mooi, netjes, schoon, vuur palen iedere zoveel meter, palmbomen en niet te vergeten de muzikanten. Heel toeristisch!

Om 11 uur terug naar het hotel gegaan en toen maar gaan slapen.

Goodnight Hawaii, I love you already.

What it means to be an Exchange Student:
Enjoying your life, more!

– iDani

ps: Link. Paradise
pps: foto link My life through my iPhone..

Hier onder zijn linkjes naar mijn pagina’s.

facebook-iconInstagram_Icon_Largetwitter-icon

6 reacties op ‘Paradise!!

1. Wauwwwww lieverd,

Ontbijten op het strand, geen sneeuw, rondlopen in het paradijs……….. wauwwwww.

Leuk geschreven, ga zo door. Ik verheug me nu al op morgen. xxxx

hvj
    mama

2. Hee Daantje,
    Wel zwaar he, zo’n jaar high school!!!!!!
    Ik zou graag eens om een hoekje kijken hoe jij/jullie overal aan het dansen zijn. Ik kan me voorstellen dat je heel erg blij bent. Geniet er maar van.

Groetjes, Tito en Lin

3. Hey Daan ,
    Wat een leuke Hawaii 🌺🌴🏄verhalen heb je weer in je blog staan .
    Ik begin nu toch wel een beetje jaloers te worden .
    Lekker ontbijten op het strand of aan het zwembad , doet mij ook erg verlangen naar de ☀ en het lekker in de tuin zitten aan ons eigen voetenbadje .
    Het uitzicht moet ik er dan maar bij verzinnen, met mijn fantasie zal dat best wel lukken 😇
    Heel veel plezier en ik kijk uit naar je volgende verhalen , blijven schrijven hoor !
    Dan is het net of je in de buurt bent !
    Till next time old boy ! Whahaha 18 jaar ouwe 😏😄😃😄😃😄
    Groetjes je schoonmoeder !
    Ps je ma en ik zijn aan het sporten ( nou als we gaan tenminste ) je weet hoe graag ik sport en moe wordt (niet dus , ben van nature LUI )